četrtek, 29. januar 2009

Vlak.

Učerej sem razmišljal in razmišljal kaj bi objavil na blogu. Pri tem sem gledal čez okno in pred mano se je kar naenkrat pojavil vlak. Tako sem se domislil, kaj pa če bi posnel vlak in ga objavil na blog. Ja, ideja se mi je zdela dosti uredu, tako sem hitro pograbil telefon in začel snemat. Snemal sem bol zaradi tega, da vam prikažem kolikokrat dnevno gre ta vlak mimo mene. Učasih mi gre res zelo na živce. Posebej v poletnem času, ko so okna odprta. Pozimi se ga pa glih tako sliši, čeprou je okno zaprto. Predlagam, da si ogledamo filmčk :D.

7 komentarjev:

Ajda pravi ...

ta vlak gre men taku na kurac ej XD

balkanecx pravi ...

ja bogi rewež. kje pa ti žwiš da maš tko bliz vlak?

Simon pravi ...

@Ajda ja ne pizda k saj trobu nebi tku bi blu še uredu.

@Domen živim v Bršljinu

btw: da nebo gdo mislil tu nisem snemal un vlak ki gre čez glavno cesto tam kjer se običajno peljete. Sej ta proga gre tut čez cesto.Ampak kle, kamor se gre za vrtec videk in gre pol kle nad bajto naprej.

Unknown pravi ...

Zablujenaaaaaaaaa <3

Simon pravi ...

jp neža dons pr likovni umetnosti :D. Zatu sm pa reku za to musko k sm se jo spomnu, da sm jo učer u filmčk dau. Drgač jst tu ne poslušam xD

mj pravi ...

Dau sem ti jo pa jst, gdo pa drug.
Stari, al k bi se samo odpelou. Al to k nekej preriva simo tamo...
Če čakaš na rampah je za popizdt!

Simon pravi ...

ja rampe so res zeelo tečne. Veš nekje sm slišou da bodo kle novo cesto nardil in da bo tm pr čefidlu bla tabla na kateri bo pisalu ali so rampe odpte ali zaprte. s tem naj bi kao hotli preprečt da bi se toliko avtomobilov peljalo skozi bršljin. Itak dons negre noben tm po obvoznici okrog usi lepu čez bršljin. Un most se bo enkrat sm podru :D.