torek, 6. januar 2009

Vsega po malo.

Danes zjutraj, sem se spet odločil, da vam kaj napišem. Zdej že kr nekej časa nisem nič pisal zato, ker se mi ni dalo. Mel sem par idej, kaj bi vam napisal. Ampak nobene nisem izpolnil.

Učerej je bil prvi šolski dan v letu 2009, predvčerajšnem pa zadnji dan počitnic. V ponedeljek, to se pravi učerej, je bil u šoli navaden dan. Malo nervoze je bilo pred kemijo, saj bi bil lahko uprašan. Ampak profesorica je rekla, da nebo spraševala, ker je prvi dan po počitnicah.

Danes naj bi imeli samo 4 ure, potem pa naj bi šli gledati ŠKL.

Kaj čm vam še povedat?
Aja. sej res. Učerej sm si šel kupiti nove šuhe, ki pa zgledajo takole:

S temle okvirjem, sem se malo igral pri uri informatiki, k majo photo filter. Zato, ker je pri uri informatike vsaj pri naši skupini malce doukcajt. Sliko nisem slikal jaz ampak je iz spletne strani obsešen.

6 komentarjev:

marolt. pravi ...

Kaj nima teh matic?

Anonimni pravi ...

Ne. Meu je podobne samu zdej ma že druge. Njegove zdejšne pa lahko vidš na njegovnmu blogu k ma pod naslovom christmas present al neki tazga ma slikco, na katerih so tut te njegove gor.

Lenko pravi ...

Mato ma podobne ja. ^^ Kaj pa to k moj fotr tud nos čevle iz obsešna? ><
xD

Anonimni pravi ...

Kaj resnu? :D

mj pravi ...

najprej naj povem, da si pri linku od obsešna mau zajebou, ker si samo prekoperou. Ampak fora je u tem da ma Blogger pr takih stvarh http:// že napisan, zato je zdej pr teb 2x in ne odpre. ^^

Drgač pa ja, meu sem podobne ampak so šle u kurac. So iz tazga materjala k ni za u to vreme ker use premoč.

Alenka: Moj foter ne more vidt takih tenisk. On prisega na klasik čeule i gotovo.

Enkat pridem domou ves ponosen s prvimi etnies teniskam in pred uhodom srečam strica. on vidi škatlo in prebere napis. Etnjes! Uu tu so fine. Neke Češke!

Drgač pa Obsešen na sploh vela TOP trgovino med mladimi. Tam lahko kupujejo samo najbolj kul meščani. Tja notr ne smeš it s starši. Baaje.
Js sm šu u obsešen z mojo babico, and guess what! Brigame skom hodm. Važno da dobim tisto, po kar grem.

Spet eden mojih epic komentarjeu.^^

Simon pravi ...

ups. evo sm porihtou zdej pa mora odpret :D.