četrtek, 15. januar 2009

Normalnost ni garantirana.

Spet sem tukaj jaz po dolgem času. Vam se mogoče zdi, da to sploh ni tako dolgo. Ampak jaz pa mislim, da nisem pisal že celo večnost.

Ja naslov sem danes u šoli pobral od sošolca Lenija, ker se mi zdi da ravno prav ustreza moji današnji temi. 

Ko je profesor pri biologiji že pred nekaj časa pobral naše seminarske, ki smo jih morali narediti. Ampak pobral je samo nekaterimi. Med njimi pa je bil tudi moj sošolec, ki je šel moj izdelek pred začetkom ure prefotokopirati. Jaz sem se spredaj v desnem spodnjem kotu podpisal, tako kot se tudi zmeraj pri takih izdelkih. On pa je samo listek na katerega je napisal svoje ime prelepil čez moje ime. Ta listek je komaj prekrival moje ime. Pa še bil je črtasti, tako da je bila opaznost več kot prevelika. Profesor pa je danes ves nasmejan jim vrnil seminarske, in stvar ki se mu je zdela nadvse smešna je povedal tudi nam. Ampak on je še par stvari dodal. Vrnil mu je in mu rekel, da dobi 1. Ker to ni njegov izdelek in da je to izdelek od Simona Smoleta enga iz druge šole xD. Ja res smo se mu nasmejali. Tudi potem ko so mu usi rekli, da me usi poznajo on sploh ni pomislil, da se ta oseba mogoče nahaja prav v tem razredu. Oh ja...Anyway NORMALNOST NI GARANTIRANA in to je nauk današnje objave. 

Še naprej vam želim lep večer in Lahko Noč.

Ni komentarjev: