sreda, 7. januar 2009

Varčno?

"Doober" Dan. Ta objava pa je namenjena varčnim žarnicami...

Pred kašnim mesecem, je očka nabavil varčne žarnice. Zato, ker vsi hvaljo kako so dobre in varčne. Enkrat zadnič, pa je mati prišla v dnevno sobo in prižgala luč. Bilo je okrog 15h. In ker imamo v dnevni sobi varčne žarnice, so se kar naenkrat ugasnile. 
Torej vprašanje, ki se danes pojavlja je: 
Ali mislite, da je žarnica res tako pametna in varčna, da se ugasne sredi dneva?
Čeprov nevem kaj je mati rabila luč, ampak ona jih itak povsod stalnu prižiga, kar obsedena je s tem. Zmeraj pride dol v sobo in mi prižge luč, kar nekaj.

Voščil bi vsem pravoslavsem, ki danes praznujete božič. Tku, da VESEL BOŽIĆ.

Voščil pa bi tudi anamariji (banana), ki danes praznuje svoj 15 rojstni dan. Ana VSE NAJBOLŠE.

Ps: Zdaj, ko sem objavo še enkrat prebral sem opazil, da sem en "stavek" pobral iz naše valete, ki sem jo nazadnje gledal učerej. Tale stavek je Torej vprašanje, ki se danes pojavlja je.

2 komentarja:

mj pravi ...

Par napakic sem zasledil:
1. 15h popoudne? Če je 15h je logično da je popoudne...
2. Ana je danes stara 15 let dragi moj. (:

Simon pravi ...

no dobr od !5h popoudne je blu res mau pretiravanja.

Drgač pa sej je napisanu, da je 15 stara. Ne sej ne zmotu sm se. Se še nism navadu, da je 2009 xD.