ponedeljek, 26. januar 2009

Kaj se zgodi računalniku, kadar je moja desnica premočna?

Sem rekel, da bom prišel? 
Da! 
Pa sem res kle? 
Ja sm!

Tole objavo bi napisal že danes zjutraj pri uri informatike, kjer je res dougočasno. Ampak na žalost nisem imel slike, ki jo potrebujem, da bo ta objava usaj kolikor toliko uspešna. Saj sm imel telefon na katerem je slika, ampak nisem imel kabla, da bi sliko lahko dal na računalnik. Ker model bi pa nosu u šolo usb kabel za telefon. Noben! Objavo bi lahko napisal že veliko prej popoldne, ampak sem odlašal use do zdaj. Ker se mi enostavno ni dalo!

Ampak pejmo nazak k naši temi. Ja učasih me računalnik tako razjezi, da nad njemu izvajam prav poseben proces. Ta proces bom povedal tudi vam, če boste gdaj jezni na računalnik se ga kar lotite. 
Ker imam jaz računalnik pod mizo ga povlečem ven in pol močno udarim po njegovem ohišju po desni strani. Poudarek je na desni strani, kajti na levi ne vžge. Usaj pri meni ne. Učasih mi rata, da nogo umaknem in se mi pol na drugo stran prekucne. 

Bogi računalnik!
Ne sploh ni. Niti najmanj, sam si je kriv pa bi delov tku kukr je treba!!


Ja točnu tole pa nastane, kadar jaz izvedem proces, ki je zgorej že opisan. Slika je slikana z telefonom, ker sem imel takrat edino to pri roki.

2 komentarja:

mj pravi ...

ohohoho.
Tako pa še jaz nisem mojega tastarga. Moj ma samo par vdolbin ob strani, drgač pa nič težjih poškodb =)
Hud je od moje babice monitor, k ga moraš 3x užgat da premena iz R na G, iz G na B, in pol šeenkrat da kumej ušteka RGB sistem :)

Simon pravi ...

looool. Ja sej moj zaenkrat nima še nč vdolbin :D.