petek, 2. januar 2009

Utrinki.

Ker se filmček tako dolgo nalaga sem se odločil, da vam še kaj napišem ob čakanju, ki res ni prijetno. 
Učerej natanko ob pounoči sem se odločil posneti ognjemet v Bršljinu. Filmček si bote tudi lahko ogledali malo pozneje. Najprej pa mi malo prisluhnite :D. 
Morm rečt, da vzdušje v Bršljinu usaj v našem koncu ni bila takšno, kot prejšno leto. Lani in še leta nazaj je imel folk več pirotehničnih sredstev. Letos pa je bilo vsaj pri nas vse bolj tiho. Sej ne rečem, da ni blu nč blu je sam ne tuk kukr u zadnih letih. Ampak kljub temu si boste lahko ogledali par najlepših utrinkov iz Bršljina. 


Na videu lahko opazite, kako se mi je tresla roka. To ne vem zakaj, pomojm zarad tega, ker sem do tistega momenta premalo spil xd.

Ps: Obisk učerej ni bil nič večji, kot v prejšnih dneh. Tako, da se ni ponovila zgodba od božiča. Mi je pa danes matic nekaj reku, da se mu povečuje. 

8 komentarjev:

mj pravi ...

ja se mi, ampak ne taku ku teb, k jih je krnekej spigalo. =)

Aja, pa v primerjavi z nami ste mel več raket, pr nas v Prečni jih je blo res ful malu.
Stari da bi ti vidu kaj so v Straži pokal ej. Majo pa dnarja, da ga tulk u zrak zmečejo.

Simon pravi ...

tu še ena minuta ni dogajanja u bršljinu xD. Ampak vi ste še mejhni xd.

mj pravi ...

pa pametni, ker šparamo :)

Anonimni pravi ...

U Strazi je blo pa ja cist fajn (:
Sam to nismo neki bogati. Prot lani je blo ful mn. x)

marolt. pravi ...

Straža so sami čudni narkomani.
Učerej me kličejo, da me pridejo iskat in gremo na joint! Ob pol dveh/treh zjutri!!!

Simon pravi ...

lool. Ne se kregat. Če se Straža in Prečna združta sta skupej glih za Bršljin [joke] :D.

mj pravi ...

Hahaha. Simon, nebi o teh krajevnih forah zdejle. Ker vas na zemljevidu Slovenije pr Dunji u razredu šezmerej ni napisanih. Mi in straža pa smo. :)

Simon pravi ...

kje je ta dunja pa njen zemljevid :D.